Jul utan kalle?

Om 21 dagar (for mig, 20 for er) ar det julafton, utan kalle anka for min del. Tack gode gud for YOUTUBE.COM!

Nasta vecka drar vi ner mot Melbourne dar vi ska fira jul och nyar ( SENSATION SENSATION SENSATION, om ngn missat)
OCH jag langtar, stooooooooorstad!! Och ett liiiite kallar klimat, men bara lite! Ingen okenvarme, mm ska bli skont!


Detta ar allsta varat nasta stopp. Melbourne ar Australiens nast storsta stad, efter Sydney.
Och har ska vi stanna till Januari och tokleta efter jobb, for resekassan borjar ta slut.



Och ingen har nog missat vart vi ska fira nyar nagonstanns, just det! Sensation White i Melbourne.
Biljetterna kostade 850 kr och jag hoppas att det kommer bli vart varenda krona!
Ska bli sa himla skont att slippa fira nyar hemma i Helsingborg, slippa hamna pa karnan, haha!


Detta ar da vart vi skall fira varan nyar. Oroa er inte mamma och pappa, dar kommer bara vara 50 000 andra :D

Ska  bli konstogt och trakigt att fira nyar och julafton utan min familj dock!
Inget grymt irriterande vackande morgonskrik av pappsen (NU AR DET JULE FRUKOST, JULE FRUKOST!!) Ingen morgongava? Ingen trisslott? Inga lussebullar? Ingen supertradig vantan tills slakten kommer (den enorma slakten)? Ingen god julemat (for att citera pappa, jule)? Ingen livslang timme spenderandes framfor tvn och kolla pa kalle anka (julklapparna oppnas direkt efter kalle sa gissa vad man egentligen tanker pa?) Ingen grot? Inget fusk for att fa mandeln (NEJ jag fuskar aldrig!! Vinner alltid arligt!)?
Och allt annat som hor till julen. INGA JULKLAPPAR?????????????????????????????????


:(


:(



Men jag far gora det basta av situationen, far laga en egen sketen skinka (eller sno en hel gris da jag inte har rad till skinka)
 Kla ut mig till tomte och hitta en gran nagonstans och dansa runt det, forsoka hamna i julstamning helt enkelt!
Far sitta pa youtube och kolla pa kalle anka och lyssna pa svenska julsanger.

Nu ar det FILMTAJM!

Saknar som vanligt alla dar hemma, jatte mycket!!
Ni far garna skriva fin fina JULE saker till mig, da blir jag glad!
SAKNAR ER.

CIAAAAAOOO!

Kommentarer
Postat av: Pyppy

Ha ha stackars älsklingen som missar vår stora familjefest kring granen som alltid är sned, utanför regnar det småspik och blåser storm. Inne sitter pappa helpackad under granen och surar för att han fick ytterliggare en jävla randig slips. Mamma är skit sur för att hon inte fick hjälp att duka av, farmor har somnat i soffan medan brödrarna Bert och Bengt letar igenom gröten för att hitta mandeln som ger vinnaren en chokladask från förra året eller året innan dess, ingen minns riktigt. Tillråga på allt elände släpper någon nyhetsbomben att tomten inte finns, har aldrig funnits och att gröten vi satt ut till honom har ätits upp av den uteliggaren som velat gifta sig med dig sen ni träffades i Alsace sommaren 1997.



Nej du Sanne mitt råd är att du ger upp varma Australien, alla trevliga upplevelser och din stora frihet och kommer hem och firar vår traditionella Lars Norén jul. Jag reserverar en plats under granen till dig, jag har redan tagit plats ha ha



GOD... FUCKING... JUL



Ha ha ha saknar dig mega mkt

2008-12-04 @ 08:48:26
Postat av: Anna

haha din papp aär för go :P



om det får dej o känna dej lite bättre så missade jag också kalle i år ;c

miss you <3

2009-01-03 @ 01:16:40
URL: http://ulfiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0