Darwin next!

Nu lamnar i Surfarnas Paradise, for ett tropiskt klimat med oken varme!

Darwin, har kommer vi! Vi ska under 4-6 veckor jobba pa en Mango farm, mmm nagon kommer ata mycket mangos! Vem tackar liksom nej till att jobba under 40+ graders varme? Dessutom far jag ha en sadar tuff hatt som bara riktiga gubbar pa farmer far ha!

Blir en liten paus fran strandstaderna, men man maste se lite av Aussis outback ocksa! Och nu ska vi ju rakt in i bushen, skulle jag inte vart sa radd for spindlarna hade jag inte varit minsta lilla radd! Jag ma va en liten manniska, men man ska inte underskatta mig, jag ar nog storre och starkare! haha!

Jag kommer lagga in massor med bilder snart nar jag fixat sladden till min kamera!

Saknar er alla dar hemma sa mycket!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha, du stor och stark? Spindlarna kommer att kasta runt med lilla dig xD



Jasså en hatt också? En sådan halmhatt som farbröderna på knarkrancherna har eller? ;D Säker på att det är mangos ni ska skörda och inte små gröna plantor som i färdigt skick ger roliga effekter? xD



Nice att du har det bra och njuter av trippen! :D Saknar dig också! <3

2008-11-14 @ 01:18:39
URL: http://princ3charming.blogg.se/
Postat av: Benkt och Ruth

Hi Dear Sanne you now I am now so bloody sick off this Swedish programme Bonde söker fru !! dom ser lika ut hela gänget !! Jävla Bönder . Du sanne mina fina brothers Bert Benny och little me !! yes babe we had to work really hard picking fruits and same bloody potatoes when we was very yung NO not your dad he was not born yet!!! But Sanne when he came in to this world he was given a silver spone UMMMMMMMMMMMMMM nice and now he is picking on wine well that’s ok he is doing very good!!! GOD BLESS HIM but sanne I think he miss you a lot for sure . Sanne your Farmor is doing so good she has new job my GOD!!! She is now Head server done here in the Café you now sanne if a guest say that the food is not good she then tells them to stick it up there ASS OH Sanne wow many guest there !!!. Well as for little me I am happy as shit here in the International City off Helsingborg wow I love it here . Well I still have to se Bonde Söker Fru its in my blood wow shit I am feeling really Swedish . Sanne babe Be good and do all this things I did not do when I was 18 !! ummmmmmmm Stay cool keep in tuch we all love you here .



Best regards





Famor och little Benkt





OH and Farmors little rat send you WOW WOW witch mean be cool





Hejsan Då

2008-11-14 @ 01:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0