Darwin!

Da ska jag beratta om Fredagen som blev en mycket rolig kvall.
Vi kom till vart hotell som heter Palace och hamnade i ett 10 Dorm rum, vi hamnade med nagra fransman och nagra tyskar. Nar vi satt och forfestade lite kom en kille fran spanien och fraga vad vi skulle nagonstans och han foljde med oss. Han var en musiker som spelade gitarr och sjong i ett eget band, sjukt trevlig men sjukt dalig pa engelska!

Vi tog iallafall en taxi till The valley och in pa nagon pub men stannade inte sa lange och gick till den stora omtalade nattklubben The family. Forstar precis varfor det ar sa kant, sjukt stor nattklubb men tre jatte stora dansgolv och musik for alla smaker! Vi hade iallafall sjukt kul och kom hem till hotellet vid tre tiden da vi satt uppe ett tag med nagra fran tyskland som spelade gitarr och sjong tyska julsanger, haha. Sen var det en tjej som var fran aussi och en irlandare, som liknade iprenmannen, eller jag tycker att alla irlandare gor det och jag vet inte alls varfor. Jatte trevliga manniskor iaf som hade mycket att beratta och ge oss tips vart vi ska aka och sa vidare! Sen spelade jag gitarr och visade vad jag gick for, det blev iprenmannen laten pa hogsta niva! Konstigt nog var det en av tyskarna som kunde laten och sjong den pa den varsta svenskan jag hort i hela mitt liv!

Vid 10 checkade vi ut och akte till flygplatsen och vantade hela dagen pa planet som gick 9 pa kvallen. Dagen gick fort och flygturen tog 4 och en halv timma till Darwin.
Nar vi landade i Darwin sa var klockan halv 1 pa natten och det var 39 grader varmt, forstar ni da hur varmt har ar pa dagen? Det ar helt sjukt och jag hoppas jag vanjer mig, nastan sa man langtar hem till kalla Sverge!

Imorgon ska vi titta runt i Darwin mer, vi borjar inte jobba forrens pa Tisdag. Puh!


Nu ska vi pa resturang och ata gratis mat, gratis AR gott!


CIAAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0