Hey ho, lets go!

Surfers Paradise har levt upp till sitt namn, vi har haft superkul och traffat supergoa manniskor. Meningen var att vi skulle stanna har tills nyar, men varfor ata en liten bit av kakan nar man kan ata ett helt paket?

Jag vill inte fastna pa ett och samma stalle for da hinner man inte uppleva allt man vill. Och sen behover vi pengar, pengar pengar och massa pengar! Livet var dyrare och leva an vad jag trodde!

Sa vi ska aka ner i landet igen, for att plocka frukt.
Biljetterna till Sensation White i Melbourne ar nu kopta och vi kommer alltsa att fira var nyarsafton dar, SA GOTT!!

Tanke bara skriva lite sa folket vet att jag fortfarande lever! Kommer skriva mer sen nar vi bestamt vart vi ska!


SAKNAR ALLA DAR HEMMA, min hemlangtan gar inte bort men ja har lart mig att leva med den, buh..

puss fran mig!

Kommentarer
Postat av: my, klaaaaaart ;D

untsha untsha club in ;D , jag vet du vill komma hem och untsa med osss, hehehe ;D , ni är verkligen saknade :) , sitter på jobb nu och tittar ut genom fönstret, piss mulet hela tiden - alltid. hörde sebbe va med er nu, fan va kul! (: , hälsa saaaara! , ta hand om er <3

2008-11-04 @ 11:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0