Cronulla!

Here we are! AT CRONULLA!

Softaste YHA hostlet vi vart pa och alla ar sjukt sociala och trevliga, traffat folk fran Canada, tyskland osv, till och med en liten irlandare, som pa fullaste allvar liknar Ipren gubben! haha! Och alla berattar olika saker om sina land, man lar sig mycket..

Och nej, vi har inte isbjornar som husdjur?!

Igar var vi ute och checkade runder i staden, and we like it so far! Har skrivit vara cv osv! PAPPSI, ja behover mina personliga brev ! xD skicka dem sa fort du laser detta, vi ska liksom ut och trycka upp vara cv osv i huvudet pa chefer overallt :D


Micke A.K.A "Grattis Skovde" har tatt sin backpack och dragit till Brisbane, staden som ligger precis vid Surfers paradise, dit vi ska ocksa. Fast vi aker formodligen dit efter nyar och firandet i Melbourne! Magnus ar i Wollongong och halsar pa Reima som skall vara dar ett tag. Sa nu ar det bara jag och sara som ar pa egna aventyr! Men vi kommer mota upp de andra sen igen.

Imorse vaknade jag av att det oskade, FYYY! Forsta gangen de vart riktigt daligt vader sen vi kom till Aussi, men har e ju fortfarande bara var!

Engelskan borjar satta sig pa nathinnan nu, jag till och med drommer mina drommar i engelska!! Haha!! Man utvecklas valdigt snabbt eftersom att man hor spraket hela tiden.


Vi har aven fatt ett EGET rum, med EGEN toa och EGEN dusch, kan de blir battre?? Man ar ju inte alls lika krasen nu som nar man var hemma, en egen toa gjorde iallafall mig overlycklig! :)

Nu ska jag och Sara pilla vidare pa vara Cvs och gora lite nytta !!


ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0