Inbrott!

Jag har inte bloggat sa mycket nu, for vi har haft inbrott och Saras mac dator har blivit stulen, polisen har konstanterat att nagon brytit sig in, lite jobbigt speciellt for Sara som hade valdigt mycket minnen pa sin dator. Sa har jag fatt hit min dator men jag far inte internet att fungera, pappa hjalp?!


Men inte deppar vi for det!
Sommaren ar pa vag och nu ar har typ 10 grader varmare an vad Sverige nagonsin blir under sommarn, HEHE!
Och det gladjer mig sa mycket att ni har SKIT vader dar hemma for det far min hemlangtan att bli lite mildare! Men tycker ocksa synd om er och hade valdigt garna onskat att jag kunde ta hit varenda en av er sa ni fick vara har med mig i varmen och uppleva det jag upplever!

Nu denna helg har det vart ngt som kallas Indy Race har, och det ar typ en tavling med grymt snygga bilar osv. Sa det har vart mycket folk och mycket fest just denna helgen! Och valdigt mycket folk och extremt snygga bilar! 

Tusan att jag inte kunde kora runt har och styla med mammas peugot! ;D

Ska lagga upp lite bilder senare i veckan ocksa!

Snart ar det halloween och den ska vi fira pa ett stalle inne i Brisbane som heter The family, det ar en jatte stor nattklubb. Ngt forslag pa vad jag ska kla ut mig till? waha xD

Skriver mer i veckan. Jag saknar er dar hemma sa sjuuukt mkt! Blir sa sjukt glad nar jag far massa fina kommentarer. Saknar er MYCKET ska ni veta !!

Puss fran er aussi Sanne!

Kommentarer
Postat av: Lotti

Det låter ju inte roligt med inbrott.. :( tråkigt för sara att bli av med sina minnen med.. :( Har ni det bra därnere annars då måste faktist erkänna att jag saker er båda hör hemma nu ju... :(

2008-10-27 @ 10:24:52
Postat av: pråååme

fan va gott attd du har det bra babe! <3<3

2008-10-27 @ 13:52:29
Postat av: Bert

Jättetråkigt, men tyvärr är stölder lika över allt, kanske borde ni tänka på att sätta undan datorn när den inte behöver den, prylar som är värdefulla, göm det Sanne, så att dom inte ser utifrån vad dom ev ska själa!

Vi saknar dig också Sanne, här på andra sidan, men se framåt och ha kul, detta går inte i repris!!



Kram/Bert

2008-10-28 @ 10:44:58
Postat av: Benkt och Ruth

Du Sanne jag måste fråga dig har ni Bonde söker fru där! Ummmmmmmmm well perhaps only in International Sweden. I must say my dear brother Mr Bert is so very right about the problem you had with break in and taking computer I am very proud off his comments what not to do!! . I must tell you Is getting very cold here now and darker every day so I think wow don’t worry be happy Sanne that you are there under yes. Sanne how is work doing!! Do you get ok money for what you do!! Ok Sanne nu måste se på Bonde söker fru Sanne My god is big thing here in Sweden well in Helsinborg I think !! .





Warmest regards





Lilla Benkt och pankaka Farmor Ruth





Sanne an Old präst told me long ago walk slow in life look left and right and don’t worry be happy you only live on this planet one time !!!!!!!!!!!!!!!!!!get it

2008-10-29 @ 12:47:25
Postat av: Bert

Hej Sanne!

Tack för julkort, kom idag 29/12.



GOTT NYTT ÅR!!

Kram/Bert

2008-12-30 @ 13:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0