Of to Brisbane!

De två ljushuvudena har nu blivit 1!

Nej, sara har inte försvunnit, hon har bara blivit brunett! Så nu får jag vara korkad i min ensamhet. Fint blev det på henne iallafall, perfekt tidsfördriv iallafall när man inte har någonting att göra! hehe!

Nu har vi begett oss från Cronulla beach till Sydney igen här vi sitter och väntar på att ta oss till flygplatsen. Vi har bestämt oss för att lämna sydney och bege oss 17 timmar med tåg från sydney till BRISBANE!

 

Dock flyger vi istället då det var mycket billigare än att sitta och löka på en buss eller ett tåg. 

Måste dock berätta att det tog 1 vecka för mig att bli av med mitt nya vodafone simkort, och 1 vecka och 1 dag för sara att bli av med hennes! Men nu har vi skaffat var sitt nytt, och detta är då mitt nya nummer ifall ni vill smsa mig eller ringa, vilket ni gärna får göra! :) (Ja blir superglad av alla fina mail osv).

+61410762109

Jag måste meddela att jag saknar folket där hemma, därför jag uppskattar alla fina kommentarer och så! :) Ska snart börja skicka lite fina brev hem osv, därför de e viktigt att ni ger mig era adresser så även ni får ngt kul ;D

 

Jag och Sara ser verkligen fram emot att spendera vår kväll/natt på flygplatsen .. paus .. NOOOOOT! 

 

 

 

Bara för att visa hur fint jag leder min bräda, whuhuu!
Nu drar vi vidare, mot en ny stad och nya äventyr, självklart ska ni alla få hänga med på resan lite ni också!
Pussar och kramar från aussi Sanne, och aussi Sara!

 

 


Kommentarer
Postat av: Lotti

verkar som ni har det jätte roligt där nere ju.. :)

det börjar märkas att ni e borta båda två nu ju..

Hoppas ni kommer ha det roligt resten av tiden så ses vi när ni kommer hem igen :)

2008-10-07 @ 11:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0