Surfers Paradise!

Namnet stammer in bra pa staden vi nu ar i! Surfarnas Paradis!

Jag har inte hunnit blogga for vi har haft massor och gora.
Vi hade en valdans tur, vi fixade en lagenhet, en 3a dar vi har var sitt sovrum och tva badrum, ett stort vardagsrum och kok och pool. Vi ar supernojda och vi flyttar in imorgon! Gar man typ 10 meter ar man pa stranden och gar man i ca 10 minuter (i min takt) sa ar man mitt i centrum!

Jag har aven skaffat mig ett jobb, wooow!! Ska sta i en parfym affar, I made it! Dock ska jag soka ett jobb till, ett deltids jobb till da jag insag att jag behover pengar! haha! :)

Nu ar klockan 12 har och jag ska snart sova, en fredags kvall! Jobbar klockan 8 imorgon, men en tjej som verkar super trevlig.

Jag ar i Surfers paradise pa gold coast, ofattbart! Langtar tills sommaren kommit, da ska de surfas!!

Jag saknar ALLA DAR HEMMA och har haft sjuk hemlangtan dessa dagarna, men jag kampar vidare och hoppas att min hemlangtan kommer att ga over!

Imorgon ska jag alltsa flytta in i min alldeles egna forsta lagenhet!


Men nu kallar kudden!!
Nighty Nighty!!

Kisses!

Kommentarer
Postat av: Mattepatte

Det Matilda här! Du, hemlängtan? Till Sunkiga HBG? du måste vara galen (; Vafan, vad är Fria bad jämfört med SURFERS PARADISE? Lyd mitt råd. Skit i hemlängtan, slösa inte bort din härliga tid på det tänk ist på hur mkt du kmr längta TILLBAKA när du kommer hem. Tro mig, allt kmr se ut PRECIS som förr när du kmr hem! Faaaast annars kan vi ju faktiskt alltid byta... (; haha! Kör hårt Sanne!

2008-10-17 @ 17:27:04
URL: http://chillivanilli.blogg.se/
Postat av: 070620

Den vackraste stunden i livet var den när du kom

och allt var förbjudet.

Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om

för det ekar i huvet...

2008-10-17 @ 21:23:00
Postat av: Benkt och Ruth

Hi dear Sanne detta mail kommer från UP!! Där Helsingborg !! HA HA!!





Well Sanne min international Svenska är inte bra So shit here we go !! English Sanne the dark time off the year has come to up here in Helsingborg all ready at 6 pm now it gets dark and same off the big animal go to sleep for the winter months just like all the blond girls do in this country well good thing is this girls do come out on Fridays and Saturdays only so that the boys here in town get something to do hey!!!! . Sanne not like your place where this girls are in party frame every night HEY!!!!. Sanne don’t think off Sweden you now up här its all the same after you left and will be the same when one day you come home!! So Sanne an old priest told me long time ago DON’T WORRY BE HAPPY shit you are in the best place DOWN there OK so be taggad and run after all this nice brown surfers HEY SANNE . Nu måste jag se på svensk TV Bonde letar efter fru JA detta är jus å stort at jag får ont I maggen you now . OK Sanne have good time with living under there HEY!!! HEJ DÅ GUMMAN.





Hälsningar





LILLA BENKT och oh shit RUTH Farmor





2008-10-20 @ 19:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0