A la arlanda!

Varför dras jag alltid till datorer?

06:55 lyfte mitt plan från Ängelholm och innan planet hann lyfta var det dags att landa, så kändes det iaf.
Yrade runt här på arlanda i ca 1 timma innan jag hittade vart jag faktiskt skulle, under den timman hann jag till och med tappa min mobil och återfinna den. När jag väl är smart och gömmer den på ett smart ställe i väskan så glömmer jag helt bort att jag varit så smart, istället får jag panik (som jag alltid får, tänka först, agera sen var det?) och springer runder med väskan i högsta hugg och letar, sen när jag trodde hoppet var förlorat satte jag mig ner och grävde igenom hela väskan och där låg den ju, såklart! Jag skyller på tröttheten! Nu sitter jag och väntar på sara som sitter på bussen från sthlm c. Sen ska vi checka in vårt bagage, äntligen. Min feta väska är fetare än fetast och jag är mindre och svagare än minst och svagast. Sen ska vi möta upp andra som reser med WTC och sen är det bara att vänta på planet! Har 11 goa timmar att se fram emot  (!?!?!).


Jag har inte ens vart borta i en dag och jag saknar redan alla där hemma. Men man får tänka positivt, jag är faktiskt på väg mot något de flesta drömmer om att få uppleva, en resa fylld med nya minnen, äventyr och upplevelser!!

Nästa gång jag sitter på datorn är väl när jag gått av planet i Malaysia om jag känner mig rätt, jag dras till datorer!

Hörs later.
ciao


Kommentarer
Postat av: Erok

Datornörd! ;D Gogo Australien adventure ^^, Ha det bäst där nere babe <: och se till att du iaf kommer ihåg lite av resan ;)



2008-09-19 @ 13:07:25
Postat av: Anna

Cíao Bella!

Det känns som att du och din väska va i ganska stort behov av mina manliga supermuskler^^ haha

Hoppas du har det mer än väl bra!

Miss you babe <33

2008-09-22 @ 16:16:03
URL: http://ulfiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0