back to Sydney!

Nu ar vi tillbaka dar vi borjade! Bara for att imorgon 07.00 blir vi och 40-50 andra personer upphamtade har pa detta hotellet..

Jag ska lara mig SURFA.. Undra hur det kommer ga, hahaha, jag och mitt talamod!
Det kommer tas massa fotton av proffs fotografer sa kommer lagga in nagra av dem i veckans slut!

Idag har det vart upp mot 30 grader varmt och okenvindar som blast in over Sydney! HAHA at er dar hemma i kalla sverige!



Kommer uppdatera mer i veckan med narra nya bilder!!

Hoppas ni har det bra!


ciao

Kommentarer
Postat av: Benkt och Ruth

Hi Sanne it sounds like you having a very good time under there . I would just like to say the Sharks!! there love eating white chicks so be careful , Take with you a dead chicken and if shark would come for you just give him the dead chicken and surf on OK Best regards from sunny warm up here Helsingborg ok Stay Cool my friend . Benkt !! shit it must be nice there!!

2008-09-29 @ 12:46:40
Postat av: Anonym

2008-09-29 @ 12:57:57
Postat av: my för faaan ;D mannen! ;)

du kan börja med att hälsa sara ;) , sen va fan era fittor ;p helt ärligt nu, jag är döds allvarligt jag ryser i hela kroppen när jag läser era bloggar och typ döör av avundsjuka. och bara drömmer mig bort, och försöker komma ihåg hur det kännes att krama er innan ni åkte. shit, sjukt. kan tillomed fälla en fucking töntig tår och känna att jag vill ha er tillbaka sakmtidigt som jag unnar er allt, ! . ta hand om er, ;) pusssss <3<3<3<3 , jag håller ställningarna här hemma sålänge ;) hehe, HEHE

2008-09-30 @ 03:19:13
Postat av: Fredrik

Haha, hur går det för lilla dig och surfandet? Hoppas att du inte trillar i och blir uppäten av en simmande koalabjörn eller något ;O xD

2008-09-30 @ 14:59:51
URL: http://princ3charming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0